A logó az, ami köré az egész vállalkozásod épül. A legfőbb vizuális lábnyom, márkaazonosító elem. A logód képviselni a márkádat, megkülönböztet másoktól és egyedivé, valamint felismerhetővé tesz. Közvetíti mindazt a […]
A logó az, ami köré az egész vállalkozásod épül. A legfőbb vizuális lábnyom, márkaazonosító elem. A logód képviselni a márkádat, megkülönböztet másoktól és egyedivé, valamint felismerhetővé tesz. Közvetíti mindazt a […]
Moodboard, vagy magyarra lefordítva hangulattábla, nem más mint vizuális összefoglalója az ötleteinknek, amelyek egy adott projekttel kapcsolatosan felmerülnek bennünk. Összegyűjthetünk mindent, ami hatással van ránk, ami inspirál minket. Prezentálni tudjuk […]
Az arculat egyik alapvető összetevője a színpaletta. A tervezés során nagy hangsúlyt kell fektetni a megfelelő arculati színek kiválasztására, attól függően hogy mit szeretnénk üzenni, milyen hatást akarunk elérni. A […]